Laatste nieuwtjes...

De jaarvergadering vind dit jaar weer in Sporthal De Veldkamp plaats.

Tijdens het officiële gedeelte komen we uit bij de jubilarissen. Jan van Zon is 40 jaar lid van onze vereniging.

Als dank van de vereniging krijgt hij een waardebon en een oorkonde voor al die trouwe jaren lidmaatschap bij EHBO Haarle. Voor zijn vrouw Jenny was er een mooie bos bloemen.

Dit onder toezicht van vele leden, die na een waarderend applaus hem daarna konden feliciteren.

Johan in 't veld is met zijn 45 jaar trouwe dienst met een bloemetje in het zonnetje gezet. Johan heeft te kennen gegeven om te stoppen, maar niet voordat enkele leuke voorvallen tijdens de lessen nog even genoemd zijn, maar ook het post staan bij vele evenementen.

Ook Miny bedankt voor het uitlenen van Johan, al is ze zelf ook wel eens mee geweest op locatie bij het post staan.

Ook Martin Wichink kreeg een bloemetje overhandigd voor zijn 45 jaar lidmaatschap. Martin werd bedankt voor zijn jarenlang posten staan en zijn Bestuurslid  functie.

Dan neemt onze voorzitter Harrie Logger het woord over. Tijdens de Coronatijd waar de EHBO ook even stil lag, was er nog iemand 45 jaar lid van de vereniging. Dus ook voor Ria is er nu een bloemetje en ook voor haar een warm applaus. Zeker nu ze ook nog weer drie jaar doorgaat voor het secretariaat schap. Ze neemt de felicitaties graag in ontvangst.

Na het officiële gedeelte is er zoals altijd weer een stukje ontspanning op het programma.

Er staat een bingo klaar met leuke prijsjes. Tussendoor word er nog voor een hapje en drankje gezorgd.

2023

De jaarvergadering vind dit jaar op een andere locatie plaats. Namelijk op het landgoed De Hellendoornse Berg van Landal. Hier heeft onze voorzitter Harry Logger voor gezorgd. Zijn werkgever kon wel een uitzondering maken. Heel mooi toch.

Als ontspanning staat er bowlen op het programma. Na tien ronden kregen de drie winnaars hun prijs. 1e prijs is voor Lisa met 108 punten, 2e prijs is voor Martin met 100 punten, 3e prijs is voor Ina met 97 punten. Daarna was het nog even gezellig na borrelen.

Ria Vloedgraven en Miranda Cents hebben dit jaar weer geholpen met blaren prikken en pleisters pakken bij de Sallandse Wanderlvierdaagse in Heino.

Deze dag wordt ook wel de 'Rode woensdag' genoemd en veel dingen kleuren dan rood in Heino.

We hebben weer post gestaan bij de Haarlerbergloop.

Met meerdere teams de post in sporthal De Veldkamp bemand tijdens de Dutchmaster of MTB in Haarle gedurende de hele dag.

Eindelijk weer een jaarvergadering na twee jaar coronatijd.

We hebben twee jubilarissen Martin Bruggeman en Susan Bentert, die beide 15 jaar lid zijn van onze vereniging.

Daarnaast hebben we afscheid genomen van Susan Bentert als voorzitster, die het stokje nu doorgeeft aan Harrie Logger.

De voorzittershamer wordt officieel overgedragen aan Harrie Logger.

Tevens namen we afscheid van Willy Schutmaat. Zij is 32 jaar trouw gebleven als instructrice van onze vereniging. Als dank kreeg ze naast haar bos bloemen, een oorkonde en is nu erelid van onze vereniging.

Als activiteit na het officiële gedeelte, was er een bingo met vele mooie prijzen.

2019

Johan in 't Veld is 40 jaar lid van onze vereniging. Uit handen van de Voorzitter van het District Overijssel kreeg hij een zilveren speld van verdienste opgespeld, met een daarbij horende oorkonde.

Als dank van de vereniging kreeg hij een waardebon voor al die trouwe jaren lidmaatschap bij EHBO Haarle. Voor zijn vrouw Miny was er een mooie bos bloemen.

Dit onder toezicht van vele leden, die na een waarderend applaus hem konden feliciteren.

Ook een tweede lid Martin Wichink werd gehuldigd en is 40 jaar lid van onze vereniging. Uit handen van de Voorzitter van het District Overijssel kreeg hij een zilveren spelt    Bondskruis 3e klasse opgespeld voor de bewezen diensten voor de vereniging, met een daarbij horende oorkonde.

Als dank van de vereniging kreeg hij een waardebon voor al die trouwe jaren lidmaatschap en bestuurslid bij de EHBO Haarle en voor partner José was er een mooie bos bloemen.

2017

Op 25 januari 1957 is de EHBO vereniging opgericht en de eerste cursus is gestart op 22 september 1957. Daarom konden we op 7 oktober 2017 met leden, partners en twee ere-leden ons 60 jarig bestaan vieren. Met koffie/thee, bowlen, hapje en een drankje. Zo werd het een geslaagde avond.

Onze vlag die we gebruiken bij het post staan bij evenementen.

Zo zijn we goed zichtbaar.

Als aandenken kreeg iedereen een graveerde balpen en een mond op mond beademingsmondstuk cadeau voor de jarenlange inzet. Ook de EHBO vereniging kan niet zonder haar vrijwilligers.

Installatie van website EHBO Haarle.

Download hieronder de QR code van onze website.

Website EHBO Haarle
PDF – 38,3 KB 61 downloads

Maak jouw eigen website met JouwWeb